Samsung Galaxy Note N7000 - 16GB
 
تکشو
به دنیای تکنولوژی خوش آمدید...
 
 
سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : ابوالفضل
در دنیای گوشی‌های هوشمند؛ شاید هیچ گوشی تا به این اندازه ما را شگفت‌زده نکرده بود. Note نام این گوشی شگفت‌انگیز سامسونگ از خانواده گلکسی می‌باشد که از چند جهت خاص است. نخست نمایشگر بزرگ 5.3 اینچی Super AMOLED آن است که عنوان بزرگترین نمایشگر گوشی‌های تلفن همراه را تا به این تاریخ به خود اختصاص داده است و درضمن یکی از با کیفیت‌ترین‌ها هم هست. دومین ویژگی بسیار خاص آن هم مربوط به پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمند 1.4 گیگاهرتزی دو هسته‌ای آن می‌باشد که دست کم همین دو ویژگی به تنهایی باعث شده‌اند که Galaxy Note به یک غول مولتی مدیا تبدیل شود. سومین ویژگی شگفت‌انگیز گالاکسی نوت قابلیت استفاده از آن به عنوان دفترچه یادداشت با دست خط خودتان است. این گوشی واقعا از هر نظر کامل است به طوری که مجهز به سیستم عامل کاملا حرفه‌ای Android 2.3، دوربین 8 مگاپیکسلی بسیار با کیفیت و حافظه‌ی 1 گیگابایتی RAM و بسیاری امکانات دیگر می‌باشد. در ضمن یک قلم مخصوص و برنامه‌ی نت‌برداری و نقاشی هم دارد، تا یک دفترچه یادداشت بسیار عالی بر سر کلاس درس یا محیط کار هم باشد. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این محصول جالب و شگفت‌انگیز می‌دهیم. پس ادامه‌ی نقد و بررسی را از دست ندهید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 178 گرم
پردازنده: Dual-Core ARM Cortex-A9, Exynos Chipset 1.4GHz
حافظه: حافظه داخلی 16384 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع HD Super AMOLED - اندازه 5.3 اینچ - WXGA 1280 × 800
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه (v2.3.5 (Gingerbread - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 2500 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 960 ساعت - زمان مکالمه 26 ساعت
نام ها دیگر : Samsung GT-N7000, Samsung I9220
Samsung Galaxy Note N7000 - 16GB
:: نقد و بررسی Samsung Galaxy Note N7000 - 16GB
سامسونگ گالاکسی Note را می‌توان گوشی تلفن همراه هوشمندی دانست که به دلیل نمایشگر بزرگ و قدرت پردازش بالایی که دارد، کاملا می‌تواند نقش یک تبلت را هم برای کاربر خود بازی کند. این گوشی را می‌توان Samsung Galaxy S بزرگ شده دانست. نمایشگر 5.3 اینچی لمسی مولتی تاچ این گوشی تا به این تاریخ بزرگترین نمایشگر بر روی تلفن‌های همراه می‌باشد که در ضمن از فن‌آوری Super AMOLED نیز بهره می‌برد. این صفحه نمایش کیفیت دید از زاویه را به همراه کیفیت تولید رنگ، شفافیت و دیدن در زیر نور آفتاب ارایه می‌دهد. این نمایشگر فوق‌العاده با کیفیت، رزولوشن بسیار بالای 1280X800 پیکسل را ارایه می‌دهد که حتی از رزولوشن ارایه شده توسط صفحه نمایش بسیاری از لپ‌تاپ‌ها نیز بیشتر است. البته تراکم پیکسل آن از iPhone 4 مقداری کمتر می‌باشد که البته این ضعف نیست بلکه باعث می‌شود که متون و آیکون‌ها خیلی ریز نمایش داده نشوند. همچنین به دلیل بهره‌گیری از نور پس زمینه‌ی LED این نمایشگر مصرف انرژی خیلی پایینی هم دارد. بنابراین نمایشگر 5.3 اینچی برای تماشای فیلم، مرورگری وب، تایپ کردن با صفحه کلید مجازی بزرگ و هر وظیفه‌ی دیگری کاملا مناسب می‌باشد. بر روی آن هم شیشه‌ی محافظ Gorilla Glass قرار گرفته است که خاصیت ضد ضربه و ضد خش دارد.

بعلاوه این گوشی مجهز به به یک نوع قلم مخصوص معروف به نام S Pen می‌باشد. شما می‌توانید علاوه بر لمس انگشتی از این قلم مخصوص نیز استفاده نمایید. به خصوص اینکه برای نت‌برداری کاملا کارآیی دارد. برای نت‌برداری این گوشی از برنامه‌ای به نام S Memo بهره می‌برد که شما می‌توانید با دست خط خودتان متن بنویسید یا نقاشی کنید. در کل این ویژگی بسیار کارآمد می‌باشد و به خصوص در جلسات کاری و کلاس‌های درسی کاملاً کاربرد دارد.

این گوشی هوشمند از پردازنده‌ی 1.4 گیگاهرتزی دوهسته‌ای ARM Cortex-A9 بهره می‌برد که تقریبا نخستین گوشی‌ با این پردازنده‌ی قدرتمند به شمار می‌آید. این پردازنده توان پردازشی بسیار بالایی را تولید می‌کند. طوری که عملکرد آن به راحتی از بسیاری تبلت‌ها بهتر است و حتی نزدیک به نت‌بوک‌ها می‌رسد. علاوه بر چنین پردازنده‌ای، Galaxy Note مجهز به گرافیک Mali-400MP و 1 گیگابایت حافظه‌ی RAM هم می‌باشد تا دیگر واقعا توان آن به اوج برسد. انجام اعمال چند وظیفه‌ای (Multitasking) در این گوشی کاملا روان صورت می‌گیرد و تماشای فیلم‌های HD کاملا لذت بخش می‌باشد. این گوشی مجهز به 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی می‌باشد. با این وجود حتی اگر کاربری به حافظه‌ی بیشتری نیاز داشت گالاکسی نوت کم نمی‌آورد و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف 32 گیگابایت را هم دارد.
نقد و بررسی Samsung Galaxy Note N7000 - 16GB
:: نقاط قوت و ضعف

بهره‌گیری از نمایشگر بزرگ و بسیار با کیفیت 5.3 اینچی Super AMOLED
بهره‌گیری از پردازنده‌ی فوق‌العاده قدرتمند 1.4 گیگاهرتزی دو هسته‌ای ARM Cortex-A9
مجهز به قلم مخصوص S PEN و برنامه‌ی دفترچه یادداشت S Memo
مجهز به سیستم عامل Android 2.3
دوربین بسیار با کیفیت 8 مگاپیکسلی با توانایی ضبط ویدیویی Full HD
سخت‌افزار و نرم‌افزار بسیار قدرتمند
بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌های موجود بر روی گوشی‌های هوشمند
پشتیبانی از فرمت های متنوع صوتی و تصویری
کیفیت مکالمه خیلی خوب


بدنه تمام پلاستیکی
کیفیت متوسط بلندگو
:: مدلهای مشابه





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


با سلام و عرض ادب به بینندگان گرامی من براتون کمی مطلب آوردم.شما با شرکت در نظرسنجی می تونید من رو خوشحال کنید.من هر روز این بلاگ را چک می کنم.و هر ماه راجع به بیشترین نظر در نظر سنجی مطلب می نویسم. من پذیرای نظرات شما هستم و همچنین تبلیغات تکنولوژی های برتردنیا. راستی یادم رفت راجع به اسم و برخی اطلاعات شخصی خودم باهاتون حرف بزنم. اسم من ابوالفضل است و فامیلم هم حاجی زاده.من بچه بوشهر هستم و در6/10/1379بدنیا اومدم و الآن هم 13 سالمه.امیدوارم از بلاگم خوشتون بیاد!!! با تشکّر،مدیر بلاگ.خسته نباشید...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکشو و آدرس ya79.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 143
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 24595
تعداد مطالب : 124
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1